Wedstrijdshirt
29-8-2016  |
De Sponsorcommissie en Sport2000 informeren jullie hierbij over de stand van de bestelde wedstrijdshirts

De nieuwe wedstrijdshirts zijn door Sport2000 reeds besteld bij TK maar de uitlevering van de shirts laat helaas lang op zich wachten.
De levering wordt half oktober verwacht. Sport2000 heeft alles op alles gezet bij TK maar eerder leveren was/is niet mogelijk.
De shirts die door nieuwe teamsponsoren reeds zijn besteld zullen medio september uitgeleverd worden. Wij betreuren de late levering van de shirts maar kunnen hier helaas verder ook geen druk meer op uitoefenen.
Zodra de shirts binnen zijn zullen wij jullie hierover berichten.

Oude wedstrijdshirt nog beperkt leverbaar
Sport2000 heeft nog een klein aantal wedstrijdshirts op voorraad met de logo’s van de oude hoofdsponsoren. Deze shirts worden tegen een gereduceerd tarief van €25,-- verkocht (op=op).

Als u klachten of vragen heeft over de levering van de shirts vernemen wij dit graag per mail van u op [email protected]

Met vriendelijke groet,

Sponsorcommissie  HVW