Sportief cultuur festijn "samen scoren"
11-9-2016  |
Sport en Cultuur: samen scoren!

Sportief cultuur festijn
Op sportpark de Hoge Bomen op zaterdagavond 1 oktober 2016

Zaterdagavond 1 oktober a.s. staat in het teken van het 50 jarig bestaan van Sportpark De Hoge Bomen. Dit viert het sportpark met het project ‘Sport en Cultuur: samen scoren’, waarbij een wandeling met optredens alle sportkantines van het park verbindt.

Leden, supporters, sponsors, sport- en cultuurgeïnteresseerden kunnen zich opgeven voor een van de twee routes, die voor deze wandeling zijn samengesteld.  De organisatie deelt het publiek in teams met daaraan gekoppeld een aanvoerder die verantwoordelijk is voor de route. Deelnemers dienen zich aan de spelregels van het project te houden.

De ontvangst van alle deelnemers vindt plaats in de kantine van Voetbalvereniging Naaldwijk!

Op deze locatie is ook een expositie van 50 jaar sportpark de Hoge Bomen samengesteld door het Historisch Archief Westland.

Doel van het project is, om sport en cultuur met elkaar te verbinden en elkaar op een andere manier te leren kennen en daarbij is het ook leuk om eens bij de buren te kijken. Tevens kunnen de verenigingen hun accommodatie en waar zijn trots op zijn, laten zien. Iedereen is van harte welkom om deel te nemenWees er snel bij want vol is vol! De organisatie is in handen van de Cultuurverbinders.

De avond begint om 18:45 uur en eindigt rond 23:30 uur. De prijs is € 7,50 per persoon

Kaarten bestellen:

Kaarten uitsluitend vooraf verkrijgbaar door het sturen van een e-mail t/m 29 september a.s. naar
[email protected] of [email protected] met naam, het aantal personen en welke keuze van route en door  € 7,50 per persoon over te maken op bankrekeningnummer NL72RABO0323250483 t.n.v. Cultuurverbinders. Wanneer het geld is ontvangen, krijgt u een bevestiging van deelname en in welk team u zit. Voor vragen kunt u zich wenden tot Ien van der Zeijden 06-22673856 of Frank van Veen, telefoonnummer: 06-15327768.

Deze avond is met medewerking van Rabobank Westland, Fonds Westland, Los Wal de Bonnen, mediapartner Het Hele Westland, Historisch Archief Westland en Optisport

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Bijlage: 1 okt(1).jpg