ParaHockey

PARAHOCKEY BIJ HV WESTLAND

De leden die bij onze Parahockey G-afdeling trainen en spelen hebben motorisch, sociaal emotioneel en/of cognitief extra aandacht nodig. Momenteel hebben we een groep van 9 spelers; jongens en meisjes die in de 8-talcompetitie meedraaien. Zij trainen met 2 enthousiaste trainers op woensdagavond van 7 uur tot half 9 op veld 3 AB.

In de competitie spelen ze ongeveer 8 wedstrijden per jaar. Ook doen zij mee met toernooien die speciaal voor de doelgroep georganiseerd worden. De huidige leden zijn nu tussen de 18 en 25 jaar. Tijdens de winterstop wordt er getraind in de zaal en is er een zaaltoernooi bij de zaal van de TU in Delft.

Dit seizoen is er 1 team en als je interesse hebt in de hockeysport kan je contact opnemen met Marijke Piekar (via mail [email protected] of telefonisch 06- 33340152) of Loek Versteeg (via mail [email protected] of telefonisch 06-12554561). Mochten er meerdere aanmeldingen zijn, dan bestaat de mogelijkheid om een 2e team te starten.

Voor G-hockey betaal je eenmalig inschrijfgeld van € 55,- en de contributie is € 175,- per seizoen. Dit is ongeacht of je alleen traint of ook mee doet aan competitiewedstrijden. Voor alle G-hockeyers is er dus één bedrag.

Als uw kind behoort tot de doelgroep en kennis wil maken met de sport hockey, graag aanmelden bij [email protected].  Er kan dan 3x vrijblijvend meegetraind worden. Vermeld de naam van uw zoon of dochter, geboortedatum en telefoonnummer.

De club heeft hockeysticks te leen, voor schoenen, kleding en een bitje moet zelf worden gezorgd