Rent - a - scheids
Wat houdt dit in?

Zoals bekend ben je als lid van Hockey Vereniging Westland verplicht per jaar een aantal wedstrijden fluiten zodra je je scheidsrechterkaart hebt gehaald. Ben je op het moment dat je opgesteld staat verhinderd en is er niemand die wil ruilen? Wij bieden nu de mogelijkheid om een scheidsrechter in te huren. Hieronder staat een z.g. scheidsrechterpoule, met leden die wel een extra wedstrijd willen fluiten wanneer een ander die opgesteld is niet in de gelegenheid is.

In het schema staat welke teams degenen die in de poule staan over kunnen nemen.Wanneer je niet kunt fluiten kun je één van deze mensen RUIM VAN TEVOREN benaderen. Hier staat natuurlijk wel iets tegenover, minimaal € 12,50 per wedstrijd. Dit bedrag dient VOOR de te fluiten wedstrijd in handen te zijn van degene die jouw beurt overneemt. Jouw fluitbeurt komt hiermee te vervallen.
Heb je vervanging geregeld, meld dit dan even bij [email protected]

Senioren kunnen hun wedstrijd afkopen. Jeugdleden kunnen dus (nog) geen wedstrijden afkopen!

SCHEIDRECHTERSPOULE

Telefoonnummer

Beschikbaar voor:

Vincent Leijh  jr.                06-13761831 JA1, JB1, JB2, MA1, MA2, MA3, MB1, MB2, MC1, MC2, JC1, JC2.
Ferry vd Pal  06-22125342 JB2, JC2, JD2, MA3, MA4, MB3, MB4, MB5, MB6, MC3, MC4, MC5, MC6, MD2, MD3, MD4, MD5, MD6, MD7

Joris van Helden

06-81316042 JA1, JA2, JB1, JB2, MA2, MA3, MA4, MB2, MB3, MB4, JC1, JC2.

Scheidsrechters die ook opgenomen willen worden in de scheidsrechterspoule kunnen zich melden bij Vincent Leijh jr., Alex Boom of Noah Knegt via [email protected]

Tevens willen we jullie aandacht vragen voor het volgende:
Wanneer je opgesteld bent om te fluiten en je bent verhinderd kun je proberen met iemand te ruilen. Dit dient vooraf aan de scheidsrechterscommissie gemaild te worden.
Als je ruilt blijf je zelf verantwoordelijk dat diegene ook komt! Wanneer je niet op komt dagen staat er een boete tegenover van:

€ 20,00 voor junioren per wedstrijd

€ 20,00 voor senioren per wedstrijd

€ 5,00 van dit bedrag komt ten goede aan de club en het restant gaat naar degene die de wedstrijd uiteindelijk overgenomen heeft.

Wij hopen jullie voldoende te hebben geïnformeerd. Bij vragen kun je contact opnemen met [email protected]

Namens de scheidsrechterscommissie,
Vincent Leijh jr, Alex Boom, Noah Knegt