Vraag en Aanbod
Het aanbod van tweedehands hockeykleding, hockeyschoenen, hockeysticks en andere hockeyartikelen is op de nieuwe website niet meer zichtbaar voor iedereen maar alleen voor leden en vrijwilligers die inlogcodes hebben gehad voor 'Mijn HVW'.

Wil je zien wat te koop aangeboden wordt of waar vraag naar is, moet je dus lid of geregistreerd vrijwilliger zijn en inloggen rechts op de homepage bij 'Mijn HVW'.

Daar vind je Vraag en Aanbod en kun je heel gemakkelijk een hockey gerelateerd artikel toevoegen en ook weer verwijderen als je het verkocht hebt of als je in je vraag voorzien bent.

Ook vind je daar het gehele overzicht als je op zoek bent naar een tweedehands artikel.
Gegevens van de persoon die iets verkoopt, staan er ook bij en je contact deze persoon dus zelf.