HVW nu Cashless!
12-8-2019  |

Vanaf 14 augustus is het niet langer mogelijk om in ons clubhuis met contant geld te betalen. Zoals ook aangekondigd in de Algemene Ledenvergadering gaan wij volledig over naar cashless.

Waarom cashless?

Door deze overstap worden de kosten verlaagd en wordt de administratie minder arbeidsintensief en foutgevoelig. De belangrijkste drijfveer is echter de verkleining van het veiligheidsrisico wat cash geld met zich mee brengt.

Betalen op HVW via PIN of nieuwe Clubpas

Op 14 augustus worden de nieuwe kassa’s geïnstalleerd en is het dus niet meer mogelijk contant te betalen in ons clubhuis. Betalen kan dan natuurlijk met een PIN-pas (ook contactloos). Speciaal voor jeugdleden, maar ook voor teampotten en commissies introduceren we de Twelve clubpas. Meer informatie over deze clubpas en de verkrijgbaarheid volgt spoedig.

Wij realiseren ons dat het even wennen zal zijn, maar wij hebben er alle vertrouwen in dat het nieuwe systeem goed zal gaan werken!

18-4-2024 Evaluatie MO8