Introductie Twelve Clubcard
26-9-2019  |

Sinds kort hebben wij een nieuw kassa systeem in het clubhuis, deze is geleverd door Twelve. Het is een simpel en gebruiksvriendelijk zgn "cashless” systeem. De ervaring met het nieuwe systeem is positief.

Afrekenen aan de bar kan op twee manieren:
  • Met je gewone PIN-pas;
  • Met de Twelve Clubcard (met voldoende saldo).

Met de introductie van het nieuwe kassa systeem introduceren wij ook de 'Twelve Clubcard'. Met deze pas kun je vanaf aanstaande zondag nog makkelijker afrekenen aan de bar. De Twelve Clubcard is met name handig voor de leden die geen pinpas mee willen nemen, geen pinpas hebben (bijvoorbeeld kinderen) of voor ouders die zicht willen houden op de bestedingen van hun kinderen. Ook kan het dienen als team-pas waarmee bij onze vereniging kan worden afgerekend.

Omdat we verwachten dat niet iedereen een Twelve Clubcard zal nemen, hebben we nog niet voor iedereen een kaart besteld. Eénmalig is de Clubcard gratis verkrijgbaar, je kunt de clubcard deze a.s zondag 29 september tijdens de feestelijke opening van het seizoen op de club ophalen tussen 14.00 en 16.00 uur.

De Twelve Clubcard heeft enkele belangrijke voordelen: je hoeft geen geld meer mee te nemen naar de club, je hebt overzicht en controle over je bar-uitgaven (of die van je kind).

Bij het ophalen van je Twelve Clubcard krijg je een instructie hoe je de kaart kunt
gebruiken, ophogen etc.

Daarnaast zullen we een uitgebreide FAQ op onze website plaatsen en is deze FAQ ook bijgesloten als bijlage bij dit nieuwsbericht.

Graag zien we u zondag bij de feestelijke opening van het seizoen, haalt u dan ook even de Twelve Clubcard op!

Bijlage: FAQ Clubcard en mijnkniponline.nl voor website klant (1).pdf

18-4-2024 Evaluatie MO8