Kidz for Kidz survivalrun 2020!
21-11-2019  |
Kidz for Kidz Survivalrun 2020

Een spectaculair Survival parcours voor uw leden!

Zaterdag 25 januari 2020 zullen er honderden kidz een Survivalparcours afleggen voor het goede doel, Strijden tegen de elementen van de natuur en een uitdagend parcours, uitgezet door Lexthoen Events. Dit alles vindt plaats op het terrein van de Westlandse wielervereniging: "Westland Wil Vooruit”.

Nieuw deze editie: deelname is voor alle leeftijden vanaf 6 jaar. Mits ingeschreven met een deelnemer van 6 t/m 16 jaar. Zo kunnen uw leden met hun trainers, coaches of ouders meedoen aan deze uitdaging!

In- en rondom de kantine zullen tevens allerlei leuke nevenactiviteiten te doen zijn. Denk hierbij aan handboogschieten, schminken, marshmallows roosteren boven het kampvuur. Ook de brandweer zal dit jaar niet ontbreken en voor een spannende sneeuwberg zorgen.

Early bird tickets kosten € 8,50 (incl. buffet). Vanaf de kerstvakantie zijn de inschrijfkosten € 10,00 (incl. buffet zolang de voorraad strekt). Inschrijven kan individueel of via het groepsformulier.

Het zou fantastisch zijn als het lukt extra geld op te halen met het sponsorformulier. Vanwege het 5-jarig jubileum hoot de organisatie dat iedere deelnemer tenminste € 55,55 euro aan sponsorgeld ophaalt (niet verplicht).

Ook leuk om te doen als team-uitje!!

Lees voor meer informatie alles onder het kopje "Survival 2020" (https://www.kidzforkidz.nl/).

De opbrengst van dit stoere evenement gaat naar het onderzoek naar hersenstam kanker bij kinderen dat wordt uitgevoerd in het VUmc en Prinses Maxima Centrum.

Namens de organisatie

Kidz for Kidz Survivalrun