HVW en gehele sportpark dicht tot 6-4
17-3-2020  |
Na de al eerder aangekondigde sluiting tot en met 31 maart, zijn na de nieuwe aangekondigde landelijke maatregelen tegen indamming van het Corona-virus de volgende aanscherpingen van kracht:

1. De KNHB heeft de competitie en alle hockey aktiviteiten afgelast tot  6 april en alle sport- en dus ook hockey-verenigingen moeten hun deuren sluiten tot 6 april.

2. De gemeente heeft alle verenigingen op het sportpark opgedragen hun terrein volledig af te sluiten. Het gehele sportpark moet op slot.

Het is, hoe vervelend wij dit als vereniging ook vinden, dus ook niet toegestaan door de gemeente om onze velden of de velden van onze buurverenigingen te betreden of gebruiken. De gemeente handhaaft dit momenteel en heeft ons opgedragen de hekken naast onze kantine ook echt af te sluiten.

We wensen al onze leden heel veel sterkte toe in deze periode en blijf de adviezen van overheid en RIVM volgen.

Bestuur HV Westland

18-4-2024 Evaluatie MO8