Selecties Junioren/planning komende weken
30-5-2015  |

Bericht bestemd voor juniorenteams (A t/m D) en de instromers vanuit de Jongste Jeugd.

Graag brengen wij jullie op de hoogte van de planning voor de komende weken.

De laatste competitiewedstrijd van het seizoen vindt a.s. zaterdag 30 mei plaats. Voor sommige teams staat er op zaterdag 6 juni nog een inhaalwedstrijd op het programma. Houd hiervoor het wedstrijdschema op de site in de gaten.

Week 23 (1 t/m 5 juni)

Laatste trainingsweek met de huidige teams.

Dinsdag 2 juni komt er op de site een overzicht van de selectiegroepen. Hierbij komt eveneens het trainingsschema van de selectiegroepen en van de inlooptrainingen te staan.

De inlooptrainingen zijn bestemd voor de spelers die niet uitgenodigd zijn voor de selectiegroepen.

Week 24 (8 t/m 12 juni)

Trainingen van de selectiegroepen en inlooptrainingen.

Week 25 (15 t/m 19 juni)

In deze week wordt er niet getraind.

Donderdag 18 juni staan de definitieve selecties en samenstelling van de breedteteams op de site. De TC junioren wil benadrukken dat bij het vaststellen van de teams een "open” selectie wordt aangehouden en dat zowel in de voorbereiding op het nieuwe seizoen, maar ook lopende het nieuwe seizoen ten alle tijden nog wijzigingen in de teamindeling kunnen worden doorgevoerd.

Week 26 en 27 (22 juni t/m 3 juli)

Trainingen met nieuwe selectieteams en inlooptrainingen. De breedteteams zullen in deze weken niet met hun nieuwe teams trainen. Wel kunnen de spelers van de breedteteams meedoen met de inlooptrainingen.