Junioren en Senioren gaan ook digitaal
13-2-2013  |
De wedstrijdformulieren van de Jongste jeugd zijn inmiddels digitaal, dankzij het nieuwe ledeninformatiesysteem LISA.
Vanaf het weekend 9/10 maart gaan ook de wedstrijdformulieren van de Junioren en de Senioren digitaal!

Alleen de wedstrijden van Heren 1 (i.v.m. Bondsscheidsrechters), de wedstrijden van de Dida's en de wedstrijden van het G-hockey gaan (nog) NIET digitaal.

De overige teams gebruiken geen papieren formulieren meer maar een eenvoudig systeem waarbij de coaches of aanvoerders en scheidsrechters via hun smartphone het formulier invullen, beiden partijen en scheidsrechters akkoord geven, en het formulier rechtstreeks verstuurd wordt naar de KNHB.
Ben je niet in het bezit van een smartphone dan kan het formulier ook op een pc ingevuld worden, dus gewoon thuis.

De coaches bij de Junioren en de aanvoerders/teammanagers bij de Senioren krijgen vanuit LISA inlogcodes om in te loggen op www.hvwestland.nl/formulier
Voorafgaand aan de wedstrijd ontvangen de coaches en aanvoerders/teammanagers in de week ervoor een mail vanuit LISA met de mededeling dat het formulier voor de komende wedstrijd voor ze klaar staat.

Het LISA systeem controleert automatisch gedurende het weekend of de formulieren zijn ingevuld en ingezonden. Is dat niet het geval dan krijgen de coaches en aanvoerders/teammanagers  automatisch een herinnering vanuit LISA.
Informatie over het invullen van het digitaal wedstrijdformulier (DWF) ontvangen de coaches, aanvoerders/teammanagers en scheidsrechters medio 1 maart via de verenigingsmanager.

25-4-2024 TC Junioren Vergadering