HVW voor ALS BEDANKT JULLIE
30-4-2018  |

Afgelopen zaterdag was het zover! De HVW Verenigingsdag voor ALS. Een dag boordevol activiteiten voor jong en oud.

Een clinic door Seve van Ass, Roel Bovendeert, en Julia Remmerswaal, geassisteerd door onze eigen toppers van Dames 1 en Heren 1. Ondanks het vochtige en frisse weer hebben zij onverminderd enthousiast de deelnemers getraind, gecoacht, selfies gemaakt en handtekeningen uitgedeeld. Wat een feest!

Voor de niet hockeyende zusjes of broertjes was er een springkussen beschikbaar gesteld door Hulsebosch Makelaardijk en Assurantiën en konden de kinderen zich in de kantine laten schminken door Baukje en haar dochter. Geweldig en veel dank!

Daarna de shoot-out challenge, die na een bloedstollende finale werd gewonnen door Lizzy Avontuur. Dames 1 mag dankzij haar naar de Champions-Trophy finale, beschikbaar gesteld door Southfields B.V.

Vervolgens de gezellige ouder- en kindwedstrijden. Wat een strijd werd er geleverd door jong en oud tijdens de zomerse klanken van " Men and Cherry”.

’s-Avonds de allereerste HVW pubquiz met quizmaster BJ van den Beukel. Een doorslaand succes. De eerste HVW pubquizwinnaar was Team Bestuur!!! Petje af dame en heren! Enne…. voor herhaling vatbaar!

De dag werd zinderend afgesloten met een groot feest voor jong en….iets minder jong met als hoogtepunt een optreden van DJ Bombastic! De mooie kaarten voor het feest werden ontworpen door Sisseley Vollebregt.

De veiling wordt verschoven naar een ander moment omdat we voor ALS het maximale uit de fantastische kavels willen halen! Dus houd social media en de site in de gaten want zelfs uit het buitenland is er belangstelling voor de kavels!

Na de veiling zullen we het bedrag wat bijeen gebracht is voor ALS bekend maken.

Rest ons alle vrijwilligers achter de bar, de kramen en op het veld ontzettend te bedanken. Onze sponsoren van het springkussen, fantastische kavels , fruit, bloemen, planten, gehaktballen. Gijs Koene, Peter Tetteroo en Noud Weverling voor het maken van de filmpjes. Ook " Bier en Burgers , de band " Men and Cherry”, en niet te vergeten de speciale sponsoren SWK Groep, Westland Partners en Westbouw zijn we enorm dankbaar!

We kijken terug op een mooie dag . We zijn erin geslaagd om te verenigen en te verbinden met steeds één doel voor ogen: Als Hockey Vereniging Westland iets betekenen voor een gezin dat te maken krijgt met ALS !

De werkgroep HVW Verenigingsdag voor ALS:

Maarten v.d. Starre, Carl Koene, Martin van Rijswijk, Ralf Radermacher, Devin Korbee,

Nicolien Boellaard, Sanne Leerdam, Tamara van Geijn, Tessa van Heijningen en Marlène Doorneveld.

Bijlage: 20180428_100249(1).jpg
Marcel Piekar, 30-4-2018 @ 19:52:07