Papier hier....
5-6-2018  |

Reeds eerder plaatsten wij een verzoek voor vrijwilligers voor het eens per kwartaal ophalen van oud papier, samen met een aantal andere vrijwilligers, in Naaldwijk.

Het ophalen van oud papier levert onze vereniging jaarlijks rond de €1700 op, een bedrag dat uiteraard heel goed gebruikt kan worden.

De vrijwilligers die dit nu al vele jaren met hart en ziel doen voor de vereniging zijn met te weinig om dit te kunnen rouleren en zijn op een leeftijd dat ze dit graag over zouden dragen aan andere leden/vrijwilligers.

Loop jij straks met 7-mijls laarzen door Naaldwijk om oud-papier in te zamelen en zo onze vereniging blij te maken met de opbrengst? Meld je aan bij Bella Mulder via mail [email protected] of telefoon 06-21925169

Namens de huidige vrijwilligers en HV Westland heel erg veel dank als je ons hiermee wilt helpen!!!

Voor informatie zie ook de bijlage!

Bijlage: Werven vrijwilliger oud papier(1).pdf