Nieuwe Evenementenmanager HVW!
24-9-2018  |

Tamara van Gijn is de nieuwe Evenementenmanager bij HV Westland!

Tamara zal algemeen aanspreekpunt worden voor de coordinatie van alle evenementen bij HVW, zowel hockey-gerelateerde (toernooien) als andere evenementen (feesten etc).

Tamara stelt zich graag even voor:

Mijn naam is Tamara van Gijn. Ik speel in Dames Jong 1. Ik hockey al 11 jaar. Ik doe de studie Commerciƫle Economie: Sportmarketing & Management. Door deze studie ben ik anders gaan kijken naar de sport.

In april heb ik geholpen bij de organisatie van de verenigingsdag ' HVW voor ALS'. Naar aanleiding hiervan ben ik door het bestuurd benaderd om de organisatie van de evenementen op onze vereniging te gaan coƶrdineren. Dit zie ik als een uitdaging, maar wel een hele leuke uitdaging.

Ik hoop dat er in de toekomst een hoop leuke en gezellige evenementen georganiseerd kunnen worden op de vereniging.

Je kunt mij bereiken via mail op [email protected] of aanspreken als ik op de vereniging ben. Mijn contactgegevens staan ook op de website bij https://www.hvwestland.nl/site/default.asp?option=850 bij Commssie Activiteiten

Conny van Duijn, 1-10-2018 @ 00:44:56
mijn complimenten Tamara ! Succes !