Inzameling hockeykleding voor Kenia
29-3-2019  |
Een mooie actie van Van Dijk Flora, eén van onze sponsoren: in samenwerking met The Dutch Flower Foundation is een project in Kenia gestart t.b.v. het Children's Home in Ngong.

Hier is een Dutch Flower Foundation hockeyteam gestart met kinderen van 10 tot 13 jaar uit het Children's Home tehuis. Wekelijks worden deze kinderen elke zaterdag opgehaald voor een sportieve dag waarbij er getraind wordt maar het is ook de dag dat er plezier gemaakt wordt en goed gegeten wordt. Inmiddels speelt het DFF hockeyteam ook wedstrijden.

Voor dit project is veel hockeykleding en -materialen nodig. Daarom heeft Van Dijk Flora aan HV Westland gevraagd of wij hun willen helpen door middel van het inzamelen van hockeykleding en -sticks die onze leden niet meer gebruiken.

Heb je HVW kleding die niet meer past (shirts, broekjes, rokjes, trainingspakken etc) of nog oude sticks in de schuur of garage liggen? Doneer deze aan dit fantastische project in Kenia waar kansarme kinderen even ontzorgt worden door het genieten van de hockeysport.

In ons clubhuis in de hal staat een grote doos van Van Dijk Flora met bijgesloten poster waarin je de kleding en eventueel sticks kunt deponeren. Van Dijk Flora zorgt dan dat deze spullen via The Dutch Flower Foundation in Kenia terecht komen,

Dus geef de kinderen van Children's Home in Ngong Kenia het plezier in hockey zoals ook onze leden die ervaren en neem oude kleding en sticks mee t.b.v. dit geweldige project!

Bijlage: poster hockey club.docx