Tenuewisselschema
9-8-2019  |

HVW gaat in het nieuw!

HVW heeft een nieuw tenue. In deze mail lees je belangrijke informatie over de aanschaf van je nieuwe tenue.

Speciale openingstijden

Sport 2000 Naaldwijk gaat speciaal voor de leden van HVW open. In bijgevoegd overzicht zie je wanneer we open zijn voor jouw team. Het is belangrijk dat je je aan de datum en tijd houdt. Kan je op de afgesproken datum niet? Zorg dan dat een teamgenoot het nieuwe tenue voor je koopt.

Lever je oude shirt in en scoor de aanbieding

Vanaf 1 oktober 2019 mag je alleen nog het nieuwe Indian Maharadja tenue dragen tijdens wedstrijden. We hebben daarom een speciale actie.

Lever je je oude shirt in? Dan scoor je de aanbieding!

Je betaalt dan voor een compleet tenue  (shirt + broek of rokje + kousen) maar € 38,- (senior) of  €33,- (junior). Houd je liever je shirt? Dan betaal je:

-         Shirt € 45,-

-         Broek / rokje (senior) € 35,-

-         Broek / rokje (junior) € 30,-

-         Kousen € 13,99

Dus lever je shirt in en bespaar meer dan € 40,-.

Nieuw lid

Als nieuw lid kan je natuurlijk geen gebruik kunnen maken van onze aanbieding. Daarom ontvang je op de verkoopavond een korting van 25% op shirt, broek/rokje en kousen.

Keepers

Natuurlijk hebben we ook aan onze vaste keepers gedacht. Zij kunnen hun oude keepersshirt inwisselen voor een nieuw HVW-keepersshirt van The Indian Maharadja.

Wat je ook nog moet weten….

Deze aanbieding is tot stand gekomen door een mooie samenwerking tussen Sport 2000 Naaldwijk, HV Westland en The Indian Marahadja. De verkopers van Sport 2000 Naaldwijk kunnen niets veranderen aan de aanbieding. Dus zij kunnen hierover uw vragen niet beantwoorden of korting geven op losse items van het tenue.

Het kan drukker zijn dan je misschien verwacht. Maar we doen ons best om je zo snel mogelijk te helpen. Dus met een beetje geduld en begrip maken we er gewoon een gezellige clubavond van.

Aan kousen heb je nooit genoeg! Maar op de speciale verkoopavond kunnen er helaas nog geen extra kousen worden aangeschaft. Vanaf 18 september zijn deze wel volop te krijgen.

Altijd 10% korting op volgende aankoop

Registreer je je als HVW lid bij Sport 2000 Naaldwijk? Dan ontvang je op de aanschaf van al jouw  hockeybenodigdheden altijd 10% korting. Er ligt een inschrijfformulier voor je klaar.

Let op! Dit geldt voor toekomstige aankopen. De oude kortingspasjes zijn vanaf 01-09-2019 niet meer geldig.

Tot ziens op de speciale HVW verkoopzondag en HVW verkoopavonden!

Team Sport 2000 Naaldwijk & Team HV Westland

Bijlage: Tenuewissel hvw .pdf