Parkeerverbod HVW....herhaalde oproep
6-11-2019  |
Beste leden,

Regelmatig (meerdere keren per seizoen) doen wij een beroep op het goede fatsoen van onze leden, vandaar ook deze herhaalde oproep om NIET voor het clubhuis te parkeren TENZIJ u over een door het bestuur afgegeven parkeerontheffing beschikt.

Zoals bekend is het omwille van de veiligheid en openbare orde niet toegestaan om voor het clubhuis te parkeren. Dit moet te allen tijde worden vrij gehouden voor hulpdiensten.

Dus alleen toegestaan voor kortstondig parkeren indien u over een parkeerontheffing van HVW beschikt. Deze kan met reden omkleed worden aangevraagd bij [email protected]
Natuurlijk kunnen minder valide of leden die slecht ter been zijn een parkeerontheffing aanvragen.

Dus NIET parkeren om even de keeperstas, ballentas etc op te halen. Of om even de kinderen af te zetten voor een training. Het is hoogstens 150 meter lopen vanaf het parkeerterrein dus dat is voor gezonde ouders, kinderen en leden toch te lopen??

Leden die toch parkeren en geen ontheffing hebben, zullen eenmaal een gele kaart aantreffen en de volgende keer een rode kaart. Na een rode kaart volgt een gesprek met het bestuur.

Dus aan alle leden het verzoek: respecteer het parkeerverbod bij HVW zoals u ook de verkeersregels op de openbare weg respecteert.

Bestuur HV Westland

25-4-2024 TC Junioren Vergadering