Scheidsrechters geslaagd!
23-2-2020  |
Afgelopen woensdag 19 februari hebben weer 23 cursisten het examen voor Clubscheidsrechter afgelegd. Hiervan wisten 19 cursisten het examen met goed gevolg af te leggen, en 4 cursisten moeten het examen helaas een keer overdoen.

Van harte gefeliciteerd voor alle geslaagden en heel veel plezier van jullie scheidsrechterskaart en het fluiten!

In je KNHB account zal zichtbaar worden dat je bevoegd clubscheidsrechter bentHier is een digitale scheidsrechterskaart te downloaden. Om in te loggen gebruik je hiervoor je bondsnummer, zoals deze ook vermeldt staat in de mail die je ontvangen hebt van de KNHB voor de oefenexamens. Sla dit bondsnummer ergens op zodat je hem niet kan vergeten. Uiteraard moet de KNHB eerst deze resultaten verwerken voordat je deze kaart kan downloaden.

Namens de scheidsrechterscommissie,

Annette Beukers