Worldstream hoofdsponsor tot 2023
13-11-2020  |

Aanvoerster van Dames 1 Babette Petri en voorzitter Maarten van der Starre van Hockeyvereniging Westland overhandigden afgelopen week het officiële wedstrijdshirt aan Dirk Vromans van Worldstream als symbool voor de verlenging van het hoofdsponsorschap. De ondertekening vond plaats op een speciale plek: de serverruimte in het nieuwe bedrijfspand van Worldstream in Naaldwijk.

Iets teruggeven aan de samenleving

Het verlengen van het hoofdsponsorschap is volgens Dirk Vromans, medeoprichter en Chief Technology Officer (CTO) van Worldstream, een logische stap waarover hij niet lang hoefde na te denken. "We vinden het belangrijk om als bedrijf iets aan de samenleving terug te geven in de vorm van sportsponsoring. Mooi om te zien dat HV Westland met onze hulp haar ambities kan waarmaken,” zegt Dirk Vromans. Onlangs werd Worldstream naamgever van de schaatsploeg van schaatswereldkampioen Jutta Leerdam. Vromans: ”Als Westlanders zijn wij daar trots op. Zelf begeven wij ons als Nederlands bedrijf ook op het wereldtoneel en streven we naar het bieden van absolute wereldklasse in onze services. En waarom zou een toekomstige wereldkampioen hockey nu niet al rondlopen op de velden van HV Westland? Fijn dat we met ons hoofdsponsorschap zoveel hockeyende Westlanders in ieder geval tot 2023 kunnen ondersteunen.

Trots op de samenwerking

"Wij zijn ontzettend blij met deze verlenging. Het is fantastisch dat Worldstream juist in deze onzekere tijden van corona onze vereniging een extra boost geeft. Het is echt een hele mooie samenwerking,” laat voorzitter Maarten van der Starre weten. Op de vereniging is het minder druk dan anders. Van der Starre: "De jeugd traint nog wel, maar speelt op dit moment alleen onderlinge partijtjes. De senioren spelen helemaal geen wedstrijden. Natuurlijk hebben onze leden begrip voor de corona-maatregelen, maar iedereen kan niet wachten tot de competities weer hervat worden. En dan spelen we met trots in ons mooie blauwe shirt met Worldstream op de voorzijde.”

18-4-2024 Evaluatie MO8