Opzeggen lidmaatschap? Vóór 15 mei!
19-4-2021  |
Hierbij informeren we onze leden die voornemens zijn hun lidmaatschap op te zeggen.

Mocht je overwegen om te stoppen met hockeyen bij HV Westland zeg dan het lidmaatschap op vóór 15 mei van het lopende hockeyseizoen. Dit doe je door het opzegformulier in Lisa team in te vullen (inloggen met je Lisa lidnummer> Club > Opzegformulier) óf te mailen naar [email protected].

Als je vóór 15 mei opzegt, kan de ledenadministratie je op tijd uitschrijven bij de KNHB. De technische commissie zal je ook niet meer indelen voor het nieuwe seizoen. Zeg je je lidmaatschap op of 15 mei op, dan wordt er een bedrag van €125,- in rekening gebracht.

Voor eindexamenkandidaten bestaat de mogelijkheid voor 15 mei van het lopende hockeyseizoen een opzegging onder voorbehoud te doen. Zonder verder tegenbericht voor 15 juli wordt die opzegging definitief en zal de ledenadministratie opzegging van het lidmaatschap aan je bevestigen.

Zorg dus dat je écht voor 15 mei je opzegging bekend maakt in Lisa Teams of via een mail aan [email protected] want opzeggingen op of na 15 mei worden als te laat behandeld.

Bestuur HV Westland
Ledenadministratie HV Westland