Coronamaatregelen HVW: reminder
4-5-2021  |
Ofschoon er langzaam aan licht aan het einde van de corona-tunnel begint te gloren, en de overheid onze maatschappij stap voor stap heropent, hebben we helaas nog steeds te maken met de corona maatregelen.

Wij merken de laatste tijd dat deze niet meer bij alle leden of bezoekers bekend lijken te zijn. Daarom willen wij een ieder nog even wijzen op de belangrijkste maatregelen en iedereen ook verzoeken deze te respecteren:
  • Aanwezigheid op het complex alléén als je moet trainen, een onderlinge wedstrijd hebt, training moet geven of moet coachen en/of een onderlinge wedstijd moet fluiten;
  • Je komt zoveel mogelijk op de fiets naar de club. Kom je met de auto, of brengt u uw kind(eren): loop dan vanaf het parkeerterrein naar ons complex en zet uw kinderen voor het hek af en haal ze daar ook weer op;
  • Ouders, opa's en oma's etc komen dus niet op het complex om een training of onderlinge wedstrijd te kijken. Ook niet via een 'olifantenpad' of sluiproute..
  • Op ons terrein houd je je aan de regels m.b.t 1,5 meter afstand;
  • Na de training of onderlinge wedstrijd verlaat je direct het veld en terrein;
  • Clubhuis is alléén open voor toiletbezoek. Maximaal 2 personen in een toiletruimte;
  • In het clubhuis draag je een mondkapje als je 13 jaar of ouder bent.
Laten wij ons allen nog éven aan deze maatregelen houden, dan voorkomen we enerzijds verspreiding van het virus en anderzijds een boete die de gemeente ons kan opleggen voor het niet volgen van deze maatregelen.

Dank voor een ieders medewerking!