Betaalkaarten Seniorenteams af te halen
10-9-2021  |
Beste aanvoerders Senioren teams,

Zoals eerder aangegeven zijn op sportief gebied de seniorenteams in de coronaperiode het hardst getroffen. Zowel trainingen als wedstrijden waren lastig of zelfs onmogelijk. Terwijl de competitie  ook voor de jeugd werd opgeschort, waren teamtrainingen en interne wedstrijden voor hen wél mogelijk.

'HV Westland, dat zijn wij samen’, samen vieren we de overwinning, samen delen we het verlies. Vanuit die gedachte heeft het bestuur naar onze seniorenteams een gebaar gemaakt door een clubcard met een tegoed van €200 te verstrekken. Dat doen we als blijk van waardering voor de steun en loyaliteit van onze seniorenleden en dat doen we om het komend seizoen direct met een glimlach te beginnen.

Deze clubcard ligt vanaf heden bij Rinco klaar voor de aanvoerders. Omdat de kaart een waarde vertegenwoordigd moet de aanvoerder hiervoor wel bij ontvangst voor tekenen.

Deze clubcard is een betaalkaart waarmee je alleen bij onze vereniging kunt afrekenen. Bij afrekenen zie je op het display hoeveel tegoed je nog hebt (limiet-credits).

Wij wensen je veel gebruiksplezier!

Met sportieve groet,

Bestuur HV Westland