Kom jij de TC Junioren versterken?
14-3-2022  |
De Technische Commissie Junioren is op zoek naar versterking!

We zijn op zoek naar vrijwilligers die het leuk vinden als lijncoördinator hun steentje bij te dragen aan de groei en ontwikkeling van de Juniorenlijn (er zijn vacatures in zowel Jongens- als Meisjeslijn).

Taken:
de lijncoördinator is aanspreekpunt voor de begeleiding van de betreffende lijn. Je overlegt periodiek met trainers en coaches met als doel het onderling uitwisselen van kennis en ervaring. Dit om uiteindelijk het niveau en het spelplezier binnen de teams omhoog te krijgen.

Vergaderingen:
gewoonlijk 1x in de maand en tijdens start en einde van het seizoen ongeveer 1x per week

Tijdbesteding:
gemiddeld 2 uur per week

In overleg met de TC Junioren bepaal je welke lijn(en) het beste bij je passen, ook gezien de regel dat je geen coördinator kan zijn van de lijn waar je kind in speelt.

Hockeyervaring is niet nodig, wel handig. Het gaat vooral om communicatie en organisatie en het leggen en onderhouden van contacten met de coaches en trainers van de lijn waar je verantwoordelijk voor wordt.

Heb je vragen en/of interesse om een functie in de TC Junioren te vervullen, of wil je eerst even sparren met 1 van de leden van de TC Junioren?

Mail dan naar  [email protected] en wij vertellen je graag alles over het superleuke, maar bovenal -belangrijke, werk van onze TC Junioren.

TC Junioren HV Westland