Uw mening is gewenst!
21-9-2022  |

HV Westland: Sponsoring en maatschappelijke impact

Uw mening, kennis of ervaring is gewenst!

Wij nodigen u van harte uit op dinsdag 27 september voor de themabijeenkomst: Nieuw sponsorbeleid en maatschappelijke impact. Hoe is sponsoring nu geregeld? Welke koers gaat de vereniging op dit gebied varen. Wat zijn de doelstellingen? Welke maatschappelijke rol wil/kan/moet HV Westland invullen? Hoe kan HV Westland maatschappelijke wederkerigheid creëren en hoe zorgt sponsoring voor meer interne verbinding?

Aan de hand van deze vragen willen wij met u discussiëren over sponsoring op HV Westland en maatschappelijke impact. Graag horen wij hoe u denkt over deze thema’s. Misschien heeft u heel positieve ervaringen bij een andere vereniging waar wij ook mee aan de slag kunnen of heeft u skills in uw dagelijkse werkzaamheden die voor HV Westland het verschil kunnen maken. Kom langs op 27 september en deel uw ideeën. Uw mening telt!

Deze themabijeenkomst is voor iedereen die zich betrokken voelt bij HV Westland. Ouders, verzorgers, vrienden van HVW, leden, oud-leden, sponsors zijn van harte uitgenodigd mee te denken over de toekomst van HV Westland op gebied van sponsoring en maatschappelijke impact.

Datum: dinsdag 27 september 2022

Locatie: bestuurskamer HV Westland

19:15 uur: Inloop met koffie/thee

19:30 uur: Welkom en toelichting door voorzitter Maarten van der Starre