Betalen met de Twelve clubcard
23-9-2022  |

Aangezien wij als vereniging cashless zijn, is het alleen mogelijk om op de volgende manieren aan de bar te betalen:

* Met je gewone pinpas/mobiel

* Met de Twelve Clubcard (met voldoende saldo).

De Twelve clubcard is met name handig voor de leden die geen pinpas mee willen nemen, nog geen pinpas hebben (bijvoorbeeld kinderen) of voor ouders die zicht willen houden op de bestedingen van hun kinderen. Ook kan het dienen als teampas waarmee bij onze vereniging kan worden afgerekend.

De Twelve clublcard heeft enkele belangrijke voordelen: je hoeft geen geld meer mee te nemen naar de club, je hebt overzicht en controle over je bar-uitgaven (of die van je kind).

Bij het ophalen van je Twelve clubcard krijg je een instructie hoe je de kaart kunt activeren, ophogen etc.

Heb je interesse? De Twelve clubcard is vanaf zaterdag 24 september af te halen bij onze gastvrouwen.