Kidzforkidz survival run 15-04-2023
17-1-2023  |
Voor de 6e maal organiseert Stichting Kidz for Kidz een spectaculair survivalevenement. Honderden kidz strijden tegen de elementen van de natuur op een uitdagend parcours, uitgezet door Lex Thoen Events.

Vele sportteams hebben de afgelopen jaren meegedaan aan dit sportieve evenement en eindelijk kunnen we het evenement na een moeilijke covidperiode weer organiseren.

Datum: zaterdag 15 april 2023 (let op dit is ook een competitiedag -> officiële wedstrijden kunnen hiervoor niet afgezegd worden).

Locatie: ‘Westland Wil Vooruit’ in Honselersdijk

Voor wie: iedereen ouder dan 6 jaar, met je vriendenteam, sportvereniging, klas of wie je maar wilt.

Doel: er wordt geld ingezameld voor onderzoek naar hersenstamkanker bij kinderen.

De opbrengst van dit stoere evenement gaat naar het onderzoek naar hersenstamkanker bij kinderen. Duur van de survival zelf is maximaal 1,5 uur. Voorkeur starttijd kan aangegeven worden bij inschrijving. Inschrijven kan individueel en ook met een geheel team.

Zie verder alle informatie in de bijlage.

Bijlage: briefsportverenigingen.pdf

18-4-2024 Evaluatie MO8