Coming Out Day 2017
11-10-2017  |

Hockeyvereniging Westland wil een vereniging zijn waar iedereen zich thuis en veilig voelt!

Iedereen moet zichzelf kunnen zijn, zich geaccepteerd en sociaal veilig voelen. Op school, op straat, op het werk, in de zorg, in hun eigen sociale kring en ook op onze mooie vereniging!

Vandaag is het internationale Coming Out Day! Regenbooggemeente Westland organiseerde vanmorgen een speciaal ontbijt voor sportverenigingen in Westland. Natuurljk was HV Westland daarbij vertegenwoordigd. Het was een inspirerend ontbijt met Karin Blankenstein van de John Blankenstein Foundation en wethouder Marga de Goeij.

Als zichtbare ondersteuning wappert op HV Westland de regenboogvlag. Immers HVW wil een vereniging zijn waar iedereen zich thuis en veilig voelt!

Wil je meer weten over dit belangrijke onderwerp? Kijk dan eens op de website van de John Blankenstein Foundation: http://www.johnblankensteinfoundation.nl.

Bijlage: IMG_1010.jpg