Venéco nieuwe sponsor HV Westland
7-11-2017  |

Verbinden, dát is wat Venéco en HV Westland elk op hun eigen manier doen. Venéco verbindt met hun IT oplossingen mensen met mensen, business met business en mensen met business. HV Westland verbindt mensen met mensen én mensen met hockey. Een mooie basis voor een partnership, en daarom is HV Westland erg blij met Venéco als mooie sponsor van HV Westland!

Ronald Rensen, Directeur Consultancy bij Venéco

‘Hockey Vereniging Westland is een mooie club met een belangrijke verbindende rol in het Westland. Zoals Venéco een écht Westlands ICT-bedrijf is, is HV Westland een mooie vereniging met een typisch Westlands karakter. Bij hockey is een push de 1e pass die geleerd wordt. De hockeysport inspireert Venéco, de beste push voor uw IT omgeving!’

Maarten van der Starre, voorzitter HV Westland

‘HV Westland is enorm trots wéér een typisch Westlands bedrijf als sponsor te mogen verwelkomen! Venéco’s motto is ‘groeien door kennis’, in zowel de afgelopen als de komende 20 jaar. Ook HV Westland is de afgelopen 20 jaar enorm gegroeid, dus Venéco en HV Westland zijn ook wat dit betreft een mooie match’

Da nkzij Venéco beschikt HV Westland over een gloednieuw mooi geluidssysteem, zodat we bij evenementen en toernooien óók kunnen verbinden! En inmiddels is ook ons 2e Veld omgedoopt tot Venéco Veld 2.

Afgelopen maandag zetten Ronald Rensen namens Venéco en Maarten van der Starre namens HV Westland hun handtekening om de samenwerking te formaliseren.

Rick Doorneveld

Sponsorcommissie HV Westland