Nieuwsupdate HVW Verenigingsdag 28 april
7-4-2018  |
De volgers van onze social media hebben het de afgelopen week al kunnen lezen: het programma voor de HVW Verenigingsdag 'HVW voor ALS' op zaterdag 28 april is inmiddels vól en definitief!

Er is de hele dag door alles te doen voor elke leeftijdscategorie. In de ochtend worden er hockey- en keepersclinics verzorgd door internationals Mirco Pruyser, Seve van Ass en Julia Remmerswaal i.s.m. onze eigen toppers van Heren 1 en Dames 1. De ochtend wordt afgesloten met een shoot-out challenge en meet & greet. Win jij 20 kaarten voor de finale van de Champions Trophy voor je hele team? Geef dan namens je team een deelnemer voor de shoot-out challenge op!!

In de middag wordt er ook gehockeyd en kun je met je team en ouders meedoen aan de ouder-kind wedstrijden. Geef je op voor €5 per kind (ouders gratis) en steun ALS én win van je ouders :-)
Later in de middag is er muzikale omlijsting van Men & Cherry, kun je genieten van Bier & Burgers en is er als klapstuk een veiling met veilingmeester Jeroen Toet (bekend van WOS, Westlandse Sportprijzen Gala) en wáááánzinnige kavels: er kan geboden worden op een shirt met handtekeningen van het nederlands hockey team, 4 kaarten voor K3 incl Meet & Greet met de meiden van K3 en nog veel meer mooie kavels.

In de avond wordt het fééééést. Eerst is er een supergave Pubquiz (18+) waar je met max 6 pers voor €50 mee kunt doen (opbrengt voor ALS) en na de pubquiz is er een feest voor 16+ met diverse DJ's (TM Jackson, Bombastic en Youners) tot 01:00 uur.

Kortom, voor elk wat wils!
Wil je inschrijven voor de clinics, shoot-out challenge, ouder-kind wedstrijden, pubquiz? Dit kan via [email protected]

Vermeld bij aanmelding voor welke aktiviteit je je wil aanmelden, je naam, team en mobiele telefoonnummer (voor het ontvangen van een betaal-tikkie).

We houden je op de hoogte, via de website en social media! Kom, doe mee, hockey mee, feest mee maar vooral steun HVW voor ALS!!!!!

Bijlage: IMG-20180407-WA0000.jpg