HVW voor ALS
24-9-2016  |

Komende week staat Hockeyvereniging Westland in het teken van een actie voor de Stichting ALS.

Eén van onze oud-leden is getroffen door de ziekte ALS. Een spierziekte waar weinig over bekend is en waarvoor op dit moment nog geen behandeling mogelijk is.  Zowel hij als zijn gezin zijn altijd nauw verbonden (geweest) met onze club. Het lijkt ons goed om hen een hart onder de riem te steken door met elkaar een bijdrage te leveren aan de Stichting ALS,  een Stichting die er alles aan doet om de oorzaak van de ziekte en mogelijke behandelingen te onderzoeken.

Op dinsdag vindt er een toernooi plaats van de Dinsdag Dames dat in het teken staat van ALS. Tevens zullen er die dag Westlandse producten verkocht worden. De baten van het toernooi en de opbrengst vanuit de verkoop zullen we doneren aan Stichting ALS.

In het weekend zal zowel op zaterdag als op zondag een kraam te vinden zijn in het clubhuis. Vanuit die kraam zullen we ook weer allerlei Westlandse producten verkopen ten bate van de stichting.

Diverse bedrijven hebben reeds producten of prijzen voor het toernooi ter beschikking gesteld. Hiervoor onze grote dank.  Mocht u nog bloemen/planten/groente/fruit ter beschikking willen stellen voor de verkoop in het weekend, neemt u dan contact op met Marlène Doorneveld (06-13265184 of [email protected]).

De SWK Groep heeft toegezegd de opbrengst van dinsdag te verdubbelen! Dat is natuurlijk helemaal fantastisch en motiveert nog meer om er een groot succes van te maken!

Bij deze willen wij alvast de sponsors van het toernooi bedanken, te weten:

AH Koornneef

SWK Groep

Randstad Bromelia’s

Edwin Alblas en uitgeverij Nieuw Amsterdam

Kirby catering&events

Poleij keurslager

Beachclub Breez

Timerfruit

Veiling Poeldijk

Prominent van der Lans

De Haas paprika’s

Fiore Anthuriums

Levoplant

Wij hopen jullie allemaal bij onze kraam op 27 september en 1 en 2 oktober in het clubhuis te ontmoeten!