Korte update na persconferentie
21-4-2020  |
Beste leden,

Zoals velen van u heeft ook het bestuur vanavond de persconferentie van onze minister president gevolgd en kennis genomen van de inhoud hiervan. Daarin zijn o.a wat maatregelen aangekondigd die betekenen dat er voor jeugd tot en met de D én C t/m A jeugd (op 1,5 meter afstand) na 28 april weer ruimte komt om te trainen.

Zoals gebruikelijk volgen wij als vereniging uiteraard de landelijke maatregelen alsook het beleid dat de KNHB vanuit deze maatregelen vaststelt.

De komende dagen gaan we als bestuur samen met onze technische commissies en de KNHB kijken hoe we hier invulling aan kunnen geven. Dus u wordt zo snel mogelijk geïnformeerd over het mogelijk hervatten van trainingen en op welke wijze in de ‘anderhalve-meter-zone’ dit zou kunnen voor jeugd en junioren.

Wij vragen u nog even geduld zodat we u op de juiste wijze kunnen informeren over de gevolgen van het beëindigen van alle competities en na 28 april onder genoemde voorwaarden hervatten van trainingen voor jeugd en junioren.

Bestuur HV Westland

6-5-2024 Sportiviteit en Respect