Martin Tulen Lid van Verdienste
26-2-2022  |

Afgelopen maandag heeft het bestuur Martin Tulen voorgedragen als Lid van Verdienste aan de Algemene Leden Vergadering. De ALV heeft dit unaniem besloten.

Martin heeft zich de afgelopen 7 jaar enorm voor de vereniging ingezet in zijn rol als bestuurslid Organisatorische Zaken en onze vereniging financieel door een aantal pittige jaren weten te loodsen. Daardoor is HVW nu nog steeds een financieel gezonde vereniging. Daar zijn wij Martin enorm dankbaar voor!

Martin heeft onlangs besloten het wat rustiger aan te gaan doen en zijn functie als bestuurslid neer te leggen. Wij vinden dat natuurlijk enorm jammer maar zijn tegelijk enorm dankbaar voor zijn inzet. Daarom hebben wij als bestuur Martin graag voorgedragen als Lid van Verdienste.

Martin kon maandag zelf niet bij de ALV zijn, daarom verraste onze voorzitter Martin vanmorgen thuis met zijn benoeming tot Lid van Verdienste

Bestuur HV Westland

6-5-2024 Sportiviteit en Respect