Afgelaste Wedstrijden

- Thuis JO16-2 HC Voorne JO16-1
Fithockey voor 50+
4-4-2022  |

Iedere maandagmiddag om 13.30 uur komt bij Hockey Vereniging Westland een enthousiaste groep mannen en vrouwen bij elkaar om samen te Fithockeyen.

Er worden loop en fitness oefeningen gedaan. Daarna, met speciale fithockey-sticks en een zachte bal, diverse speeltechnieken. Heel ontspannen, prestaties zijn niet belangrijk, alleen sportiviteit ! Dit alles onder begeleiding van Joop van Duijn. We eindigen met een wedstrijdje. Na afloop wordt er met elkaar thee gedronken en gezellig na gepraat. Wij hopen de groep uit te breiden met nieuwe enthousiaste leden.

Dus spreekt dit je aan, twijfel niet, kom gerust op een maandagmiddag naar sportpark De Hoge Bomen, je zult met open armen (en een heerlijk bakkie) ontvangen worden. Sportschoenen en gemakkelijke kleding is voldoende.

Dus kom eens langs op maandagmiddag om 13:30 uur bij Hockey Vereniging Westland. Of stuur een mail naar[email protected]voor meer informatie, en ervaar hoe leuk fithockey is voor je conditie én sociale contacten!

Fithockeyers HV Westland

24-5-2024 Clinic Herman Broerenschool