Let's Stick Together bijeenkomst 23 maart
6-3-2023  |
Beste leden van alle commissies binnen HVW,

De commissie Sportiviteit & Respect nodigt jullie allemaal graag uit voor de 'Let's Stick Together' bijeenkomst op donderdag 23 maart 2023 20:00 uur

HVW staat voor verbinding en daarom organiseert de commissie Sportiviteit & Respect deze avond om alle commissies, bestuur van HVW en de Stichting HVW samen te laten komen.

Iedereen kan zo een goed beeld krijgen van wat de verschillende commissies en besturen doen, wie dat zijn en waar we elkaar kunnen helpen en met elkaar kunnen samenwerken.

Ken je cluppie en creĆ«er met elkaar de verbinding is het thema van deze bijeenkomst.

Datum: donderdag 23 maart 2023
Tijd: 20:00 tot 22:00 uur
Locatie: clubhuis HVW

Aanmelden niet nodig, kom met zoveel mogelijk naar deze leuke bijeenkomst. Deel deze uitnodiging binnen mail- en Whatsapp-groepen van jullie commissies, sub-commissies en vrijwilligers-teams.

We zien jullie graag met zoveel mogelijk op donderdag 23 maart!

Commissie Sportiviteit & Respect

Marléne Doorneveld