Shirtwissel week 9 2024!
16-2-2024  |

Beste spelende leden van HVW,

Onderstaand bericht is zojuist via mail aan alle spelende leden gecommuniceerd.

Zoals aan het begin van dit seizoen al gecommuniceerd (zie Hockey Vereniging Westland (hvwestland.nl)) zal HVW in verband met nieuwe hoofdsponsors de wedstrijdshirts vervangen. Nadat eerder dit seizoen de maten bij alle teams zijn geïnventariseerd, alle shirts in alle maten zijn besteld bij de leverancier Indian Maharadja en zijn bedrukt komt nu het moment om de shirts daadwerkelijk te gaan omwisselen!

Dit gaat plaatsvinden in de week van 26 februari tot 1 maart 2024 zodat alle leden de 2e competitiehelft kunnen beginnen met de nieuwe wedstrijdshirts!

Hieronder de informatie om het omwisselen straks soepel te laten verlopen voor jullie als spelende leden, maar ook de vrijwilligers die dit namens HVW begeleiden en onze partner Sport2000.

• De shirts worden per team omgewisseld in week 9 (26-2/1-3) volgens een nog te communiceren planning met alle coaches en teammanagers.

• Elke speler levert uiterlijk maandag 26-2 een gewassen wedstrijdshirt in bij de coach of teammanager van hun team. Dit dient een huidig wedstrijdshirt te zijn (met Worldstream op de borst en Rabobank op de rug), dus geen oudere shirts maar het shirt dat we op dit moment gebruiken. Lever je geen oud shirt in dan krijg je helaas ook geen nieuwe.

• De coach of teammanager wordt uitgenodigd om in de week van 26-2 tot 1-3 de shirts namens het team op de trainingsavond om te komen wisselen. De coach of teammanager krijgt de shirts in de maten zoals begin dit seizoen geïnventariseerd. De coaches en teammanagers zullen de instructies via mail ontvangen alsmede de dag in de genoemde week waarop zij de shirts kunnen omruilen.

• De keepersshirts worden in een aparte actie gepland dus daar zal nog over worden gecommuniceerd. Dus keepersshirts worden dus niet bij deze shirtwissel ingeleverd.

• Spelende (nieuwe) leden die (nog) geen wedstrijdshirt hebben of hadden kunnen op eigen kosten een nieuw shirt kopen bij Sport2000 in Naaldwijk vanaf zaterdag 24 februari

Wij hopen dat we op deze manier binnen 1 week goed en geordend de shirtwissel kunnen laten verlopen. Dan kan iedereen in het weekend van 2-3 maart de 2e competitiehelft aanvangen met een mooi nieuw shirt met onze nieuwe sponsoren!

Zijn er nog vragen over de shirtwissel? Dan kan je deze in eerste instantie aan je coach of teammanager stellen.

Dank voor jullie medewerking!

6-5-2024 Sportiviteit en Respect