Kampioenskoorts bij JD1/JB2/MA2/G1/D2
31-5-2018  |

Na de behaalde kampioenschappen afgelopen weekend van MC5 en JC2 en eerder Veterinnen en Veteranen, kunnen we dit weekend mogelijk weer 4 kampioenschappen vieren.

JD1 heeft met nog 2 wedstrijden te gaan 4 punten voorsprong op concurrent Ypenburg JD1. Zaterdag speelt JD1 om 14:!5 thuis op Rabobank Veld 1 tegen de directe concurrent Ypenburg JD1. Een gelijk spel volstaat om de titel binnen te slepen. JD1 en coaches Maurice en Stijn succes zaterdag!

JB2 voert al weken een spannende strijd met Tempo ’34 JB1. Deze 2 geven elkaar geen duimbreed in de strijd om de titel. JB2 heeft wel een enorm veel beter doelsaldo maar een overwinning is en blijft noodzakelijk. JB2 speelt zaterdag om 10:45 uur UIT bij en tegen HDS JB2. JB2, houd het hoofd koel en pak de titel bij HDS! JB2 en coaches Casper en Ralf veel succes!

MA2 staat in de stand gelijk met HDS MA3, beide teams hebben 30 punten maar HDS MA3 is al uitgespeeld. Op doelsaldo ontlopen MA2 en HDS MA3 elkaar nauwelijks dus een gelijk spel is voldoende om de kurken te laten knallen. MA2 speelt om 16:15 uur UIT tegen HDM MA3.
Meiden, sluit het seizoen in stijl af en pak de titel! Coaches Stanley en Leen en natuurlijk MA2 ook veel scuces!

En dan kan ook de G1 (Toppers 1) kampioen worden! Toppers 1 speelt zaterdag om 11:00 uur UIT tegen en bij directe concurrent Waddinxveen G1. Met een beter doelsaldo van +8 hebben onze Toppers 1 genoeg aan een gelijk spel, maar deze Toppers kennende gaan zij voor de volle overwinning. Toppers 1 en coaches Marijke en Jan heel veel succes!!

Last maar zeker not least, kan onze Dames 2 a.s. zondag om 16:30 uur uit tegen Schiedam D2 een kroon zetten op een waanzinning seizoen. Met nog 3 wedstrijden te gaan heeft D2 7 punten voorsprong op concurrent Victoria D4. Een overwinning zondag betekent het kampioenschap in de Res. 2e klasse.
Dames 2 en coach Loek heel veel succes zondag!!

Het zijn dus allemaal kampioenswedstrijden die niet zomaar even gewonnen worden. JD1, JB2, MA2 en Toppers 1 kunnen uw steun en aanmoedigingen dus heéééél hard gebruiken. Ga het team van uw kinderen, kleinkinderen, vriend/vriendin etc dus aanmoedigen! SUPPORT YOUR TEAM!

Namens het bestuur en hele vereniging SUC6!