Planning fotoshoots Jumbo lokale toppers
9-9-2020  |

Beste leden,

Bijna is het zover, de start van de Jumbo Koornneef plaatjesactie waarin onze eigen leden nu eens de toppers zijn. De droom van veel H.V. Westland leden wordt nu werkelijkheid! Plaatjes van jezelf , en andere H.V. Westland-leden zijn vanaf november 2020 verkrijgbaar bij Jumbo Koornneef Westland.

Om deze plaatjes te realiseren is er op zaterdag 12, zondag 13 en zaterdag 19 september een fotograaf aanwezig in ons clubhuis.

In onderstaand schema kun je zien wanneer jij, of bij teams waar alleen het team op de foto gaat je team, op de foto moet. De individuele foto's zullen worden genomen in de bestuurskamer en de team-foto's in het speeltuintje. De bestuurskamer zal op deze data dus ook NIET beschikbaar zijn voor teambesprekingen!

Wij hebben zoveel mogelijk rekening gehouden met wedstrijd-tijden, -voorbereiding en -locatie (uit/thuis)

In dit schema kunnen geen wijzigingen meer plaatsvinden, gezien het feit dat we een enorme groep leden vast gaan leggen.

Let op, de teamfoto en de portret foto’s lopen naast elkaar.

Belangrijk, zorg dat je er klaar voor bent:

• Tenue aan
  • Haren gekamd :-)
  • Wees op tijd, we hebben een strakke planning. Verzoek aan de coaches om ervoor te zorgen dat je team op tijd is.

Laten we er een mooi boek van maken!

Voor eventuele vragen over deze aktie kun je terecht bij José Litjens via [email protected]

Namens de coördinatoren van de Jumbo Koornneef lokale toppers aktie, dank voor jullie medewerking en veel plezier!

José Litjens
Carl Koene