Oliebollentoernooi 9 december
25-10-2022  |

Eindelijk na 2 jaar afwezigheid keert dit jaar het iconische oliebollentoernooi terug!

Vrijdag 9 december is het zover! Deze vrijdagavond zal er weer een gezellig toernooi georganiseerd worden, waar er lekker gehockeyd kan worden en wat we afsluiten met een gezellig feestje.

Inschrijven is vanaf nu mogelijk voor A-Junioren en Senioren.

Omdat we het Oliebollentoernooi gezellig EN bovenal veilig voor alle deelnemers willen houden zijn de spelregels:

• Minimaal de helft van het team moet lid zijn van de vereniging. Introducees zijn dus welkom maar minstens de helft van een team moet lid van HVW zijn.

• Er wordt bij de ingang actief gecontroleerd op zelf meenemen van alcohol in bidons, shampoo flessen etc. Toch zelf meegenomen alcohol wordt afgenomen en weg gegooid.

• (Inge)dronken bezoekers worden geweigerd. Zo houden we de wedstrijden leuk en veilig.

• NIX18

Aanmelden en voor vragen kunnen jullie terecht bij het feestteam ([email protected]) of bij Tamara van Gijn.

Feestteam HV Westland

Bijlage: PosterOliebollentoernooi2022.jpg